Reklamacje i zwroty

Kwestie reklamacji i zwrotów zawarte są w regulaminie w pkt. VII.

Stosujemy się w tym zakresie do odpowiednich przepisów prawnych.

Wszystkie produkty wykonywane na zamówienie, wymagające personalizacji (a co za tym idzie nie nadające się do sprzedaży innemu Klientowi), takie jak zaproszenia, zawiadomienia, wizytówki na stół, zawieszki na alkohol, księgi weselne itp. nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny.

Wyciąg z regulaminu:

VII. Zwroty towarów realizowane przez Kupującego

1. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Warunkiem zwrotu jest:
(a) Powiadomienie Sklepu poprzez e-mail lub formularz kontaktowy o chęci zwrotu produktu podając: imię, nazwisko, nazwę/numer produktu, numer zamówienia oraz numer konta bankowego.
(b) Zwrot produktu do Sklepu, wraz z dowodem zakupu, w stanie nienaruszonym, w przesyłce zabezpieczającej produkt przed uszkodzeniem. Przesyłka nie może być wysłana 'za pobraniem'. Kupujący MUSI mieć potwierdzenie nadania przesyłki (przesyłka polecona lub kurier).
2. W przypadku produktów personalizowanych, nie ma możliwości zwrotu bez podania przyczyny. Zwrot towaru w rozumieniu ustawy (Dz. U. Nr 22, poz. 271) z dnia 02.03.2000 r. nie dotyczy towaru spersonalizowanego (np. nadruk wskazany przez klienta).
3. Portal zwraca wartość produktu wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przy zakupie towaru, niezwłocznie, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej wraz z dowodem zakupu, bez śladu użytkowania oraz w stanie nienaruszonym.
4. Formularz odstąpienia od Umowy